Žádné produkty
Osobní odběr bohužel není možný (zboží zasíláme rovnou z velkoobchodního skladu).
Doručování našich balíků zajišťují společnosti:
• GLS - General Logistics Systems Czech Republic, s.r.o. (doručení přímo do vašich rukou)
• Zásilkovna ČR (zboží si vyzvednete osobně na vámi zvoleném výdejním místě)
• Nejvýhodnější doručení na adresu (doručení přímo do vašich rukou)
GLS informuje zákazníka o doručení nejpozději ráno v den doručení, kdy zašle příjemci textovou zprávu obsahující tříhodinové časové okno pro doručení včetně telefonního čísla doručujícího řidiče. Jestliže první pokus o doručení neproběhne úspěšně, GLS provede druhý i případně třetí pokus o doručení. V tomto případě GLS znovu zašle příjemci informaci o připravovaném doručení prostřednictvím textové zprávy.
Zásilkovna vám po doručení zásilky na vámi zvolené výdejní místo pošle SMS a e-mail s heslem. Od této chvíle si ji můžete do 7 dnů vyzvednout. Úložní dobu lze po zaslání odpovědní SMS prodloužit až na 21 dní. Během vánoční sezóny může být úložní doba dočasně zkrácena.
Nejvýhodnější doručení na adresu - doprava probíhá pod administrací Zásilkovny. V momentě dokončení objednávky není ještě znám skutečný přepravce. Ten je vybrán až na základě kapacit v den přepravy. Komunikace se zákazníkem je pak plně v kompetenci systémem zvoleného přepravce. Zákazník obdrží e-mail s trasovacím číslem zásilky. Další notifikace k doručování a stavu zásilky zákazník obdrží dle nastavených procesů daného kurýra.
Česká republika
Zásilkovna ČR (při objednávce do 1500 Kč vč. DPH) 69 Kč
Nejvýhodnější doručení na adresu (při objednávce do 1500 Kč vč. DPH) 89 Kč
GLS (při objednávce do 1500 Kč vč. DPH) 99 Kč
Při objednávce nad 1500 Kč vč. DPH DOPRAVA ZDARMA
Platba na dobírku
30,- Kč - (při objednávce do 1500,- Kč)
Objednané zboží zaplatíte v hotovosti nebo platební kartou při převzetí zboží od našich přepravních společností. Faktura je v Balíku.
Platba převodem
Při zvolení tohoto způsobu úhrady, vám po dokončení objednávky přijde potvrzená objednávka zpět včetně údajů potřebných pro platbu. Po připsání částky na náš účet, bude zboží odesláno přepravní službou, o čemž budete informováni e-mailem a SMS zprávou.
Pokud nebude platba přijata do 10 pracovních dní od vytvoření objednávky, objednávka bude zrušena.
Platba kartou přes platební bránu GoPay
Jednoduchá platba pomocí platební brány GoPay je jednou z nejbezpečnějších metod platby na internetu. Platební brána uchovává všechny informace o platbě a vaší platební kartě v šifrované podobě. Platbu musíte navíc potvrdit pomocí kódu, který vám přijde v sms na váš mobilní telefon.
Při výběru této metody budete přesměrováni na zabezpečenou stránku, kde vyplníte údaje o vaší platební kartě (stejně jako u platby kartou online) nebo přímo do vašeho internetového bankovnictví, kde potvrdíte předvyplněný platební příkaz.
Prodávající nabízí výměnu zboží do 14-ti dnů, pokud je skladem. Kupující je povinen v tomto případě zaslat zboží, a to pouze obyčejnou poštou (NE NA DOBÍRKU!!!) na adresu svorto s.r.o. Letiště 1197, 765 02 Otrokovice. Zboží je nutné vrátit prodávajícímu kompletní v originál nepoškozeném obalu a včetně veškeré dokumentace. Zboží musí být vráceno čisté, nepoškozené a nepoužité ve stavu, v jakém bylo kupujícím převzato. Kupující by měl kontaktovat telefonicky nebo e-mailem prodávajícího a zjistit, zda je požadované zboží skladem a domluvit se na podmínkách výměny. V případě, že kupujícímu bylo zboží zasláno na dobírku, může zboží zaslat včetně kopie dokladu o nákupu (NE NA DOBÍRKU!!!). Požadované náhradní zboží bude zasláno kupujícímu na náklady prodávajícího do 3 pracovních dnů od doručení zboží zpět prodávajícímu. Cenový rozdíl mezi vyměňovaným zbožím a požadovaným náhradním zbožím bude vypořádán tak, že přeplatek bude zaslán kupujícímu na běžný účet a nedoplatek kupující uhradí při převzetí zboží prostřednictvím přepravce proti předání zásilky (zásilka na dobírku).
Zboží je možno vrátit do 14-ti dnů a to doručením na adresu provozovny (NE NA DOBÍRKU!!!) svorto s.r.o. Letiště 1197, 765 02 Otrokovice. Provozní doba provozovny je od 6:00 do 15:30. V případě, že zásilka nebude doručena v pracovní době a následně bude uložena na výdejním místě, je odesílatel povinen zařídit opětovné doručení na adresu provozovny v čase pracovní doby. Zboží z výdejních míst nevyzvedáváme. Zboží lze vrátit za podmínek, že bude kompletní v originál nepoškozeném obalu a včetně veškeré dokumentace. Zboží musí být vráceno čisté, nepoškozené a nepoužité ve stavu, v jakém bylo kupujícím převzato. Se zbožím prosím zašlete vyplněný níže uvedený Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy. Kupní cena včetně přepravného (pokud bylo fakturováno) bude poukázána kupujícímu-spotřebiteli do 30 dnů od obdržení vráceného zboží. V oznámení o odstoupení je kupující povinen uvést bankovní spojení účtu, na který má být poukázáno vrácení kupní ceny, jinak bude částka poukázána na náklady kupujícího poštovní poukázkou na adresu uvedenou v objednávce. V oznámení o odstoupení se doporučuje uvést rovněž číslo objednávky nebo číslo faktury pro urychlení vyřízení odstoupení.
VZOROVÝ FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
Jméno a příjmení:
Adresa:
Telefon:
E-mail:
Číslo objednávky:
Číslo faktury:
Zaslat na adresu: svorto s.r.o. Letiště 1197, Otrokovice 765 02 IČO: 26128667
Vážení, dne ………… jsem prostřednictvím vašeho e-shopu s vámi uzavřel/a kupní smlouvu, jejímž předmětem bylo zboží ………….
Toto zboží jsem převzal/a dne ………
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena pomocí internetu, tj. typického prostředku komunikace na dálku, rozhodl/a jsem se využít svého práva podle ustanovení § 1829 odst. 1 ve spojení s § 1818 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, a tímto oznamuji, že od výše uvedené kupní smlouvy odstupuji.
Zboží vám zasílám zpět v samostatné zásilce, zároveň vás žádám o poukázání kupní ceny ve výši …………… Kč ve prospěch mého bankovního účtu č. …………………………………/……………………………(v případě platby do zahraničí je nutno uvést i kód SWIFT)
S pozdravem
..............................................
(vlastnoruční podpis)
Přílohy: Kopie kupního dokladu
Formulář odstoupení od smlouvy
Reklamované zboží je nutno zaslat včetně popisu reklamované vady, kopie kupního dokladu a vašich kontaktních údajů na adresu svorto s.r.o. Letiště 1197, Otrokovice 765 02 (NE NA DOBÍRKU). O jejím vyřízení Vás budeme informovat co nejdříve, nejpozději do 30-ti dnů.
Záruka se nevztahuje zejména na vady:V souvislosti s udělením mého souhlasu či mých souhlasů výše jsem byl/a Správcem informován/a také o následujícím.
a) právo požadovat přístup ke svým osobním údajům, tj. právo získat od Správce potvrzení, zda osobní údaje, které se jich týkají, jsou nebo nejsou zpracovávány, a pokud je tomu tak, mají právo získat k nim přístup, jakož i k informacím uvedeným v čl. 15 odst. 1 nařízení Evropského Parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“), tj. k informacím o:
- účelech zpracování;
- kategoriích dotčených osobních údajů;
- příjemcích nebo kategoriích příjemců, kterým osobní údaje byly nebo budou zpřístupněny;
- plánované době, po kterou budou osobní údaje uloženy, nebo není-li ji možné určit, kritéria použitá ke stanovení této doby;
- veškerým dostupným informacím o zdroji osobních údajů, pokud nejsou získány od subjektu údajů;
- skutečnosti, že dochází k automatizovanému rozhodování, včetně profilování, a přinejmenším v případech dle čl. 22 odst. 1 a 4 GDPR smysluplné informace týkající se použitého postupu, jakož i významu a předpokládaných důsledků takového zpracování pro subjekt údajů;
- dalších níže uvedených právech.
b) právo na opravu svých osobních údajů v případě jejich nesprávnosti či nepřesnosti;
c) právo žádat po Správce za podmínek uvedených v čl. 17 GDPR výmaz svých osobních údajů a úplné ukončení jejich zpracování, zaniknou-li veškeré právní důvody pro jejich zpracování;
d) právo na omezení zpracování v případech uvedených v čl. 18 odst. 1 GDPR (zejm. pokud popíráte přesnost zpracovávaných osobních údajů nebo vznesete námitku proti jejich zpracování);
e) právo vznést námitku proti zpracování, je-li Správcem odůvodňováno nezbytností pro plnění úkolu prováděného ve veřejném zájmu nebo při výkonu veřejné moci, jimiž je pověřena, nebo nezbytností pro účely jejích oprávněných zájmů;
f) právo vznést kdykoli námitku proti zpracovávání osobních údajů pro účely přímého marketingu;
g) právo na přenositelnost osobních údajů, tj. právo na získání osobních údajů o něm zpracovávaných ze strany Správce ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu, a jejich předání jinému správci, pokud je zpracování založeno na Vašem souhlasu nebo smlouvě s Vámi uzavřené a pokud se zpracování provádí automatizovaně;
h) právo kdykoli odvolat souhlas se zpracováním osobních údajů, je-li právním důvodem pro jejich zpracování, aniž by tím byla dotčena zákonnost zpracování založená na tomto souhlasu před jeho odvoláním;
i) právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://uoou.gov.cz/).